tisdag 24 november 2009

Tillbaka

Jaha, så är mina utslag tillbax. De kliar som bara den o de värsta sitter innanför mitt högra öga i neredelen. Det e hemskt. Skaver o har sig. Inte pencillin igen, tack. Ska ringa o säga att jag begär allergitest. Såhär ska det ju inte behöva vara. Juste, Xerxes har börjat få gå ut nu sen några dar tillbax o idag var han ute till o från sen 9 imorse fram till 14. Han e så trött nu så han ligger bara o sover. Tror han har fått en kompis. Bruno som bor tvärs över, han är ca 3 år, ska fråga Damen som har honom när jag träffar henne. De verkar komma bra överens iaf. :) Han tappa såklart sitt halsband, så jag får väl köpa ett nytt sen som inte går av så lätt. Ronnie är hos tandläkaren, han fick en tid idag för att en person avbokat sin tid. Får se om han får sin brygga eller hur det blir. Hoppas han får den så han kan börja äta normalt igen. En riktigt saftig köttbit skulle vara gott. ;)

2 kommentarer:

Mariah sa...

Kul att se lite uppdateringar om livet igen! Ugh för tandläkarbesök... brukar göra ont i plånboken! Kul att katten trivs att vara ute också! OCH fått en kompis.
Nu ska jag fixa våfflor med grädde! Mums!!

http://www.consejosde-belleza.blogspot.com sa...

You...are...my...hero!!! I cant believe something like this exists on the internet! Its so true, so honest, and more than that you dont sound like an idiot! Finally, someone who knows how to talk about a subject without sounding like a kid who didnt get that bike he wanted for Christmas.