tisdag 24 juni 2008

Mias Presenter

Idag har jag fyllt år o detta fick jag via min födelsedagslista på pyssel.net! av Alien Bling Embossingpulver fint kortfrån asacar (bild 1) Cardstockfrån asacar (bild 2) Cardstock bling o 2 mönstrade fina papper från asacar (bild 3) Cardstock spill o superfint kort från Mrs Vera (bild 1) bling o assnyggt kort från Mrs Vera (bild 2) Svenska gnuggisar från Mrs Vera (bild 3) Rubons o filtband från pysselmillis Biobiljett o jättehärligt kortfrån Carolina1979 Rubons och en PM penna + ett kort från Tinto Jättesött kort o pressade lövfrån Tinto (massa dekorationer som synes) från BlueEye och MiaPuh Embossingpistol o fint kort. Jag e heeeeeelt salig. Testat o den e superskojig! Här kommer presenter från Madelens Födelsedagsswapp. från Emmy Ahlgrens bilar o ett superläckert kort från Emmy (bild 2) Rubons från madelen Rubons från Tigerflikka Jättesnyggt kort, bling o mumsig choklad från Typisten blingisar (man kan aldrig få för lite) TACK ALLA TJEJER för uppvaktningen på min födelsedag!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men jisses tjejen vad paket du fick......ser spännande ut tycker jag, kul att du har lite att pyssla med framöver =)

Kram Veronica

Linda (BlueEye) sa...

Massa gottit där! :D

Jag har förresten utmanat dig, kolla i min blogg!

Ejris sa...

meh...STORT GRATTIS i efterskott!!!!
skyller på flytt och inte tillgång på bredband på så länge så man missar att glo runt i bloggar o forum.
Stor KRAM!!!