fredag 1 februari 2008

Ny bild!

Här är en ny bild på mig... Sådär, ansikte + hel bild.

8 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ! Tjusigt! Tror själv jag fått bort nåt kilo, då jag druckit minst 1,5 liter vatten varje dag istället för läsk och saft. Har inte bliit så mycket motion, men SKA bli. Kram.

Anonym sa...

HEJ! Tjusigt! Tror själv jag fått bort nåt kilo, då jag druckit minst 1,5 liter vatten varje dag istället för läsk och saft. Har inte bliit så mycket motion, men SKA bli. Kram.

Anonym sa...

Oj råkade bli TVÅ kommentarer. Är lite ringrostig på morgonkvisten. :)

Lisbet sa...

Torsdagmorgon och jag har smygit till mig en stunds inspirationssurfande från svensk scrapbooking. Så länge jag har kaffe i koppen så får jag surfa men sedan blir det jobba. SÅ mycket fint du har på in sida, färger och form som är underbara. Snyggt. Kul med bild på dig också.

Helena sa...

Vilken bedrift du gjort som blivit av med så många kilon.
Vad mycket fint du gjort....här fanns en massa inspiration.=)
Ha en fin dag!
Kram

Ejris sa...

jisses vicken fotomodell=) kanon fint kram

Tussemaja sa...

Kul att se hur du ser ut! Sett på CreaForum att du bor i mina gamla hemtrakter (Norsborg). Bodde där tills jag började 6:an för typ hundra år sedan :)

á Yeliqa sa...

WOW vilket otroligt jobb du har lyckats genomföra. Du är verkligen kanonfin och all heder åt dig:)